Heb je een vraag over jouw reservatie? Hier vind je een antwoord op de meest gestelde vragen.
Staat jouw antwoord er niet tussen? Neem dan even contact op met ons.
Veelgestelde vragen:
Als u een factuur nodig hebt voor uw zaak, vermeldt dit dan bij het ophalen van de wagen wanneer we klantgegevens aan het invullen zijn. Er zal gevraagd worden naar een geldig BTW nummer. Zorg eventueel voor een visitekaartje zodat we geen onnodig tijd verliezen met het opzoeken van het BTW nummer.
U krijgt onmiddellijk na de betaling van de eerste huurperiode een factuur mee op papier. Indien gewenst kan dit ook per e-mail. Wanneer de wagen wordt binnengebracht en is nagekeken kan het zijn dat er een afrekeningsfactuur volgt. Deze wordt voldaan met de waarborg.
Ja. Bij het huren van een wagen wordt standaard een waarborg betaald. Deze bedraagt 500 euro, ongeacht het voertuig, en kan voldaan worden met kredietkaart of bankkaart.
In beide gevallen moet de eigenaar van de kaart aanwezig zijn bij het huren van de wagen.
De waarborg met bankkaart wordt 12 dagen na het inleveren van de wagen overgeschreven, dit omdat bijvoorbeeld een boete nooit op de dag zelf toekomt maar pas een paar dagen later en zo kunnen we deze kost nog verrekenen met de waarborg.
Er kan een uitzondering gemaakt worden waarbij geen waarborg betaald moet worden. Deze uitzonderlijke gevallen worden goedgekeurd door onze boekhoudkundige dienst en gelden vooral voor bedrijven.
Wij streven ernaar om cash-less firma te zijn. Onze voorkeur voor de waarborg gaat uit naar een autorisatie op de kredietkaart (Visa of MasterCard). Deze kan u ook betalen met de bankkaart.
Onze voorkeur voor de factuur dat is de bankkaart, deze kan u niet betalen met kredietkaart. In uitzonderlijke gevallen kan u de factuur ook gepast met cash betalen, laat dit wel op voorhand weten.