Heb je een vraag over jouw reservatie? Hier vind je een antwoord op de meest gestelde vragen.
Staat jouw antwoord er niet tussen? Neem dan even contact op met ons.
Veelgestelde vragen:
U moet de volgende (logische) documenten kunnen voorleggen:
Als u een kredietkaart gebruikt voor de waarborg, dan nemen we een autorisatie en gaat het geld niet van de rekening. Bij een bankkaart gaat het geld wel van de rekening en wordt het later overgeschreven.
De factuur kan niet betaald worden met de kredietkaart. Hiervoor maakt u gebruik van uw bankkaart.
In beide gevallen dient de kaarthouder aanwezig te zijn.
U brengt de wagen binnen op de dag dat het huurcontract afloopt. Tenzij u een afwijkend tijdstip hebt afgesproken.
In geval van een
De wagen is volgetankt toen u vertrok en we verwachten van u dat u deze terug vol binnenbrengt. U bent vrij om te kiezen waar u gaat tanken. De brandstof staat makkelijk af te lezen op de sleutelhanger van de wagen. Als u twijfelt, neem voor u gaat tanken contact met ons op. Als wij de wagen moeten voltanken, betaalt u hiervoor een administratieve kost van 30 euro bovenop de kost van de brandstof.
Respecteer de wagen alsof het u eigen wagen is. U krijgt een propere wagen, breng deze ook proper terug. Als de contracten qua netheid niet worden nageleefd kunnen er extra kosten uit voortkomen. Vergeet ook niet om je spullen uit de wagen te halen, wij zijn niet verantwoordelijk voor achtergebleven items.
Er mag ook niet gerookt worden in de wagens. Stellen wij een geur of assen vast dan zijn we genoodzaakt om de kost van de interieurkuis aan te reken.
U bent niet verplicht de wagen binnen te brengen tijdens de kantooruren. Dit is mogelijk, maar niet verplicht. Als u de de wagen binnenbrengt buiten de kantooruren dan parkeert u deze op onze parking. U sluit het voertuig volledig af en deponeert de sleutels in onze sleutel locker.
Let wel: u blijft verantwoordelijk voor het voertuig zolang het voertuig niet werd binnen genomen door een van onze medewerkers.
Na de check-in, kan u eventueel een e-mail krijgen met de stand van de wagen. Als er iets van extra kost zou zijn, dan wordt u hiervan op de hoogte gebracht en wordt dit verrekend met de waarborg.
We hebben hele brede openingsuren: van 8u tot 12u en van 13u tot 18u op weekdagen en van 8u30 tot 10u30 op zaterdag.
Als het toch niet lukt binnen deze uren, dan kunnen we altijd bekijken op persoonlijke afspraak. We proberen steeds een oplossing te bedenken maar het moet mogelijk blijven. Soms hangen wij ook af van andere klanten en kunnen wij geen garanties doen.